|
Post by gamexl on Oct 23, 2011 4:41:22 GMT 1
Facts 2011was geweldig! Ik heb genoten en de sfeer was top!
Maar helaas... Ik ben mijn camera kwijt geraakt! Het betreft een Fujifilm Finepix JV100. Het is een compacte digitale camera. Bijzonderheid: de camera is roze met een grijze polsband. De camera zat in een witte stoffen hoesje met bloem motiefjes.
Heb je deze camera gevonden en naar infobalie gebracht? Laat een bericht achter a.u.b. Heb je de camera gevonden en mee genomen? Dan hoop ik dat je ook even een bericht achter laat en dat de camera alsnog bij mij terecht komt. Het gaat om de foto's en de daarbij horende emoties.
Anyways, ik reken toch nog een beetje op de goedheid van de mens en zou enorm blij zijn als de camera alsnog terecht komt!
|
|
|
Post by gamexl on Oct 23, 2011 17:45:42 GMT 1
Hi to all!!! Mijn camera is terecht!!!! Er is toch nog goedheid in de wereld!!! Hij is bij de info-balie als gevonden voorwerp achtergelaten. Gelukkig ging mijn goede vriend Timothy op zondag nog eens naar de F.A.C.T.S. dus heeft hij de camera voor mij opgehaald. Ik weet niet wie de camera gevonden heeft maar ik dank je hartelijk voor je eerlijkheid!!!!! Ook de organisatie van F.A.C.T.S. bedankt voor de goede medewerking!!! Zo, zodra ik tijd heb zal ik dan eens wat foto's posten hier op het forum!!! I'm a happy man... again!
|
|
|
Post by Blueloth on Oct 24, 2011 18:59:32 GMT 1
super! kben blij voor je ^^ ik herinnerde mij die roze camera
|
|
hadesgod1
Nurdz
Give me your eternal soul
|
Post by hadesgod1 on Oct 27, 2011 5:25:21 GMT 1
THE camera was indeed found, by your friend, he prooved me that he was your friend indeed with à picture of him on it Glad for you that you got it back Be more careful NeXT time
|
|